Nasza Kancelaria wyspecjalizowała się w pomocy Płatnikom składek w wyjaśnieniu i korygowaniu rozbieżności w dokumentacji ZUS. Dokonujemy również analizy poszczególnych okresów składkowych pod kontem prawidłowości rozliczeń i wysłanych deklaracji.
Mamy bogate doświadczenie w rozwiązywaniu problemów i kontaktach z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych. Pomogliśmy już uporządkować dokumentacje kadrową, płacową i ubezpieczeniową wielu Spółkom w tym ponad 4000 ich pracowników.
Zakres usług obejmuje:
- skompletowanie i odtworzenie w miarę możliwości dokumentacji pracowniczej niezbędnej do prawidłowego naliczenia zobowiązań ubezpieczeniowych;
- odtworzenia w programie „Płatnik” bazy ubezpieczonych (uporząd-kowanie kartotek ubezpieczonych), sprawdzenia poprawności danych ;
- odtworzenia w programie „Płatnik” bazy wysłanych deklaracji, sprawdzenia poprawności danych;
- weryfikację rozbieżności pomiędzy DRA i WDR w oparciu o bazę danych programu „Płatnik” oraz dokumentację źródłową;
- sporządzenie korekty dokumentów ZUS dotyczących m.in następujących błędów:
- „Ubezpieczeni, dla których brak jest raportów imiennych”
- „Raporty imienne niezgodne ze zgłoszeniem ubezpieczonego”
- wyjaśnienia niezgodności występujących w deklaracjach, w razie konieczności osobiste wyjaśnianie rozbieżności w ZUS