Proponujemy Państwu następujące pakiety usług:
- Easy Office adres – 190 zł / mies.
– udostępnienie adresu rejestracyjnego
– udostępnienie adresu korespondencyjnego
– odbiór korespondencji przychodzącej
- Easy Office start – 250 zł / mies.
– udostępnienie adresu rejestracyjnego
– udostępnienie adresu korespondencyjnego
– odbiór korespondencji przychodzącej
– wpis korespondencji do księgi korespondencyjnej
– powiadamianie o otrzymaniu korespondencji e-mailem lub telefonicznie
– na życzenie skanowanie otrzymanej korespondencji i jej przesyłanie e-mailem
– przesyłanie korespondencji na wskazany adres (raz w tyg.)
– udostępnienie numeru faksu
– odbiór faksów przychodzących
– powiadamianie o otrzymaniu faksu e-mailem lub telefonicznie
– na życzenie skanowanie otrzymanych faksów i ich przesyłanie e-mailem
– przesyłanie faksów na wskazany adres (raz w tygodniu)
– dostęp do salki konferencyjnej
– dostęp do cateringu przy korzystaniu z salki konferencyjnej
– dostęp do usług sekretarskich
- Easy Office standard – 900 zł / mies.
– funkcjonalność Easy Office start + 50,00 zł za osobę – udział w zaopatrzeniu aneksu kuchennego
– udostępnienie na wyłączność dedykowanego stanowiska pracy z dostępem do drukarki, ksero, faksu, stałe łącze internetowe, linia telefoniczna
– obsługa telefonów przychodzących
– udostępnienie nielimitowanego dostępu do salki konferencyjnej + catering
– korzystanie z aneksu kuchennego
Gwarantujemy Państwu profesjonalną obsługę i bardzo korzystne ceny.
Cennik dodatkowych usług Easy Office biuro
- Wynajęcie salki konferencyjnej – 50 zł / godz.
- Usługi sekretarskie – 120 zł / godz.
Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% VAT.