Biuro rachunkowe Easy Office sp. z o.o.świadczy kompleksową obsługę księgową oraz rachunkową niezależnie od formy prawnej Klienta. Prowadzimy wszystkie księgi, rejestry oraz ewidencje wymagane prawem bilansowym i podatkowym. Sporządzamy i dostarczamy deklaracje, a także reprezentujemy Klienta przed urzędami. Rejestrujemy i aktualizujemy dane w odpowiednich urzędach skarbowych. Dopasowujemy się do potrzeb Klienta i proponujemy bardzo konkurencyjne ceny.

Nasza firma posiada ubezpieczenie OC, pracuje na legalnym, zgodnym z aktualnym stanem prawnym oprogramowaniu oraz zatrudnia pracowników legitymujących się licencją Ministerstwa Finansów uprawniającą do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych.

W zakres naszej oferty wchodzi m.in.:

  • prowadzenie ksiąg handlowych,
  • prowadzenie księgi przychodów i rozchodów,
  • prowadzenie ewidencji przychodów ryczałtowych,
  • prowadzenie rejestrów VAT,
  • prowadzenie ewidencji/wykazów środków trwałych i WNiP,
  • prowadzenie ewidencji wyposażenia,
  • sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych,
  • sporządzanie deklaracji podatkowych,
  • obsługa kontroli skarbowych,
  • udzielanie wyjaśnień i porad,
  • wyprowadzanie zaległości.

Aby być profesjonalistami w swojej dziedzinie nasi pracownicy mają obowiązek stałego podnoszenia kwalifikacji i aktualizacji wiedzy poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach z zakresu rachunkowości i prawa podatkowego. Ponadto nasi pracownicy mają zapewniony dostęp do fachowej literatury i specjalistycznych publikacji zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej.